Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування
На всі товари з нашого каталогу діє стандартна гарантія терміном 6 місяців, яку ви, за бажання, можете розширити до 12 місяців за додаткову плату (вартість додаткової гарантії вказана на сторінці кожного товару).
До гарантії входить:
- безкоштовний ремонт;
- заміна комплектуючих;
- заміна товару у випадках, коли ремонт неможливий.
Різниця між стандартною 6-місячною та розширеною 12-місячною гарантією — тільки у терміні обслуговування.
Важливо:
Згідно з нашою внутрішньою статистикою, 90% гарантійних випадків ми вирішуємо протягом одного дня.
Також, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ви маєте право на повернення товару неналежної якості протягом 14 днів (день покупки товару не враховується). Детальніше про умови та процедуру обміну й повернення — за посиланням.
Умови надання гарантійного обслуговування
Усі вказані покупцем несправності придбаного товару перевіряються у сервісному центрі.
- Якщо, згідно з актом сервісного центру, пристрій справний, вартість діагностики сплачує покупець;
- У випадку підтвердження несправностей або дефектів, що не виникли з вини користувача, ми здійснюємо ремонт, обмін або повернення вартості товару.
Важливо:
- Право на гарантійне обслуговування можливе тільки за наявності гарантійного талона, виданого при покупці товару.
- У випадку виходу з ладу накопичувача (SSD/HDD) у гарантійний період ми гарантуємо безкоштовну його заміну, але не відновлення даних з попереднього накопичувача.
Коли гарантійні зобов'язання не поширюються на товар?
Гарантійне обслуговування може бути відхилено у випадках:
- пошкодження гарантійних пломб або стікерів;
- наявності механічних пошкоджень, що виникли через неправильну експлуатацію;
- спроби самостійного ремонту або модифікації пристрою;
- потрапляння рідини чи сторонніх предметів усередину пристрою;
- порушення температурного режиму під час використання;
- несправностей, спричинених перепадами напруги або стихійними лихами.
Гарантійні зобов'язання також не поширюються на:
- акумулятор пристрою, якщо його знос стався у гарантійний період (заміна АКБ не проводиться);
- кабелі, шлейфи, перехідники та картриджі тощо;
- аксесуари, що йдуть у комплекті з товаром.
Ми цінуємо вашу довіру та завжди готові допомогти з вирішенням будь-яких питань щодо гарантії чи обслуговування!