Каталог товарів
Контакти Статті Карта сайту
UA
RU
Каталог товарів
Б/У комплект ПК + монітор
Б/У комплект ПК + монітор
Покоління процесора Кількість ядер процесора
Кількість ядер процесора
Оперативна пам'ять Об'єм накопичувача Діагональ монітора Тип матриці монітора Усі Б/У комплект ПК + монітор
Б/У Моноблоки (All-in-One) Б/У Системні блоки
Б/У Системні блоки
Бренд та тип системних блоків Покоління процесора Кількість ядер процесора Оперативна пам'ять Відеокарта За ціною Усі Б/У Системні блоки
Б/У Ноутбуки
Б/У Ноутбуки
Бренд ноутбука Покоління процесора Діагональ Тип / Особливості За ціною Оперативна пам'ять Усі Б/У Ноутбуки
Б/У Монітори Б/У Сервера Б/У POS Обладнання Б/У Тонкі клієнти Б/У Мережеве обладнання Аксесуари
0
Кошик
Каталог товарів
Б/У Ноутбуки
Усі Б/У Ноутбуки
  1. Головна
  2. /
  3. Статті
  4. /
  5. Час цікавих і̶с̶т̶о̶р̶ій книг

Час цікавих і̶с̶т̶о̶р̶ій книг

Бабич Михайло

Книжка Tony Fadell, творця iPod, iPhone і термостата Nest, що має назву «Build: An Unorthodox Guide to Making Things Worth Making», — напевно, одна з найкращих, які мені траплялися, про створення продукта та бізнесу. Причому будь-якого: як такого, що складається з атомів (хардвер), так і такого, що складається з бітів (софтвер).

Книга неймовірно легко і захоплююче читається, написана дуже доступною мовою, де на реальних прикладах розповідається, як відбувається весь процес від пошуку ідеї продукту до його втілення, а також про те, як у процесі побудувати компанію, керувати людьми і продавати.

На початку кожного розділу дуже коротко дається загальна думка про те, як варто чинити в тому чи іншому аспекті бізнесу, а далі Тоні на прикладах розповідає, як він сам набивав гулі в цьому процесі при створенні різних продуктів. Заодно дізнаєтеся історію створення вищевказаних iPod, iPhone і Nest.

Одна з головних ідей полягає в тому, що ще до створення продукту, ще на стадії ідеї, необхідно відповісти на запитання: «Навіщо цей продукт потрібен буде людям, чому вони захочуть ним користуватися і яку проблему він вирішує». Один із продукт-хаків - написати прес-реліз для нового продукту ще на стадії ідеї, до його створення. Цей хак, до речі, пізніше адаптував Джефф Безос у своєму невеликому онлайн-магазині Амазон.

Прес-реліз має бути написаний так, щоб журналісти захотіли його публікувати, — тобто не просто перелік характеристик, а захоплива історія. З одного боку, такий пресреліз не тільки допоможе відповісти на вищезгадані запитання, а з іншого — допоможе зафіксувати, у чому полягатиме перша версія продукту.

Тобто під час розробки буде зрозуміло, коли варто зупинитися і вже випускати продукт, а не намагатися в найпершу версію «впихнути все невпихуване». Це, до речі, справді велика проблема — знати, коли зупинитися і випустити продукт у світ, а не продовжувати палити час і гроші, «допилюючи» все нові фічі, щоб запустити все відразу, не розуміючи, як аудиторія відреагує на цей вінегрет.

Загалом, дуже рекомендую. Давно не читав таких цікавих, захоплюючих і доступних книг про створення чогось нового.

Всі відгуки (0)
Залишити відгук
Залиште Ваш відгук

Ім'я
Ваш відгук
Оцінка
Залишити відгук
Спасибі, ваш відгук відправлений
Ok